Teslimat Bilgileri
Teslimat Koşulları
Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Satın aldığınız ürünleri, sipariş tarihinden itibaren 3 iş günü içinde kargo
firmasına teslim ediyoruz. Ürünlerin size ulaşma süresi bulunduğunuz ülke,
şehir veya ilçeye göre değişebilir. Yurtiçi gönderilerinde ortalama 7 gün,
yurtdışı gönderilerinde ise 2 haftayı bulabilir.
Kargo ücreti ne kadar?
basgiycik.com üzerinden yaptığınız 250 TL üzeri alışverişlerde kargo ücretini
biz karşılıyoruz. 250 TL altında ki siparişlerinizde ise kargo ücreti YURTİÇİ
VEYA ARAS KARGO ile 15 TL’dir.
Siparişinizde ürünü farklı faturayı farklı bir adrese göndermemizi
istediğinizde, faturanız posta yoluyla gönderilecektir.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Gönderimlerimizi Yurtiçi ve Aras Kargo ile yapıyoruz. Sipariş ettiğiniz ürünler
seçtiğiniz kargo tarafından adresinize teslim edilecektir. Belirttiğiniz
adreste bulunmamanız durumunda kargo, paketinizi en yakın şubeden
alabileceğinize dair bir not bırakmaktadır. ( Paketinizi 3 iş günü içinde kargo
şubesinden almamanız durumunda kargo paketi basgiycik.com’a iade edecektir.)
Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?
Türkiye sınırları içinde yapılan teslimatlarda siparişiniz kargoya teslim
edildikten sonra mail adresinize ve cep telefonunuza gönderilecek bilgilendirme
mesajı ile kargo takibi yapabiliyorsunuz. Ayrıca sunfree.com.tr’ de “Siparişim
Nerede?” linki ile paketinizin durumunu izleyebilirsiniz. Sipariş esnasında cep
telefonu numaranızı yanlış girmeniz halinde telefonunuza gönderilen
bilgilendirme sms’i size ulaşmayacaktır.
Siparişimin paketi darbeli / ezilmiş / ıslak geldi, ne yapmalıyım?
Siparişlerinizi merkezimizde özenle hazırlayarak kargo firmasına teslim
ediyoruz. Ürün paketinin size hasarlı olarak ulaşması kargo firmasının taşıma
kusurundan kaynaklanmaktadır. Böyle bir durumla karşılaştığınızda, ürün
değişimi yapabilmemiz için, paketi teslim almadan önce kargo görevlisine
mutlaka “ Hasar Tespit Tutanağı” hazırlatmanız gerekiyor.
Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer
husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “
Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır. “ gibi bir tutanak, ürünün
taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında
problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru
kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. (Örn: Paket elime
ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )
Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise
kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması için
yardım talep etmeniz gerekiyor. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı
alamazsanız bize bilgi vermenizi rica ediyoruz.
